Oferta

 

ikona pelna ksiegowosc bfk2

PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ

 

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • pomoc w opracowaniu planu kont dostosowanego do wymogów sprawozdawczości polskiej oraz raportowania w ramach grupy kapitałowej oraz przygotowanie Zakładowego Planu Kont wymaganego przez ustawę o rachunkowości
  • sporządzanie formularzy do NBP, PFRON oraz Urzędu Statystycznego
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • rozliczenie z ZUS właściciela
  • odbiór dokumentów z siedziby klienta
  • sprawozdawczość finansowa, bilans, rachunek zysków i strat

ikona pelna ksiegowosc bfk3

KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW/RYCZAŁT

  • prowadzenie ewidencji przychodów lub prowadzenie KPiR
  • ewidencji VAT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • rozliczenie ZUS właściciela
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz wykazu środków trwałych

 

 

ikona pelna ksiegowosc bfk4

KADRY I PŁACE

  • bezpłatna rejestracja w ZUS właścicieli firm
  • prowadzenie akt osobowych pracowników, kontrola terminów badań lekarskich, szkoleń bhp, umów z pracownikami
  • sporządzanie deklaracji PIT-11, PIT-4, PIT-4R
  • ustalanie wymiarów urlopów wypoczynkowych i ewidencji ich wykorzystania
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • sprawozdawczość dla GUS w zakresie dotyczącym danych kadrowych
  • sporządzanie deklaracji PFRON
  • sporządzanie dokumentów do świadczeń z ZUS
  • informowanie o wysokości składek ZUS na e-mail, sms

 

 

ikona pelna ksiegowosc bfk5

USŁUGI DODATKOWE

  • świadczymy usługi nadzoru księgowego w firmach posiadających już własne działy księgowe na zasadzie Głównego Księgowego
  • pomagamy w wyborze formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej oraz optymalnej formy opodatkowania
  • doradzamy w wyborze programu księgowego
  • bieżące doradztwo dotyczące zagadnień podatkowych CIT, PIT, VAT
  • doradztwo dotyczące rozliczeń z pracownikami
  • optymalizacja obciążeń fiskalnych
  • wsparcie merytoryczne oraz pomoc w przypadku kontroli podatkowych przeprowadzanych przez organy administracji państwowej lub samorządowej
  • archiwizacja dokumentów
  • bieżące weryfikowanie i analiza danych finansowych
  • usługi z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Ochrony Przeciwpożarowej oraz Pierwszej Pomocy